Avaluació
activitat 1 (Teatre a l’escola)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és
una graella d’autoavaluació.
Em fixo si...
|
Sí
|
Força
|
Una mica
|
Gens
|
L’entrevista
|
||||
He escoltat les instruccions de la mestra
|
||||
He participat en la preparació de l’entrevista
|
||||
He participat en la realització de l’entrevista
|
||||
M’he comportat correctament a casa de l’entrevistat
|
||||
Preparació
representació
|
||||
He participat en l’estructuració dels continguts
|
||||
He col·laborat en l’elaboració dels recursos materials de suport
|
||||
He acceptat la feina que han fet els companys
|
||||
He après i m’he divertit
|
||||
Representació
|
||||
En la posada en escena, he tingut en compte que la gesticulació
concordés amb l’explicació
|
||||
En la posada en escena, m’he dirigit amb la mirada a tot el públic
|
||||
En la posada en escena, he utilitzat el volum de veu adequat per
arribar a tot el públic
|
||||
En la posada en escena, he utilitzat una entonació de veu dinàmica
per no recaure en la monotonia
|
||||
En la posada en escena, he fet ús d’un ritme adequat per facilitar el
seguiment del discurs
|
||||
En la posada en escena, he procurat una bona pronunciació de les
paraules perquè s’entengués bé
|
||||
He ajudat als meus companys durant la representació
|
||||
Estic content/a del resultats obtinguts
|
||||
Representacions
dels altres
|
||||
He prestat atenció a les representacions dels companys
|
||||
He estat ben assegut/da
|
||||
He estat en silenci mentre feien les representacions
|
Per tant,
després d’omplir aquesta taula d’autoavaluació, si hagués de valorar la meva implicació, treball i esforç
destinats a les sessions, la nota global que em posaria, seria un __________
Avaluació activitat 2 (L’herbari)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és una
taula valorativa. Avalua el mestre o la mestra.
Sí
|
Regular
|
Necessita millorar
|
|
L’herbari és polit? (està ben enganxat, no hi ha ditades, està ben
planxat)
|
|||
Hi ha faltes d’ortografia?
|
|||
La descripció de les fulles i la dels arbres és correcte?
|
|||
Hi ha varietat especies?
|
|||
Les espècies estan ben classificades?
|
|||
S’ha portat bé quan em fet la sortida al bosc?
|
Avaluació
activitat 3 (Visita guiada al bosc)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és una
rúbrica. Avalua el mestre o la mestra.
MOLT
|
FORÇA
|
ADEQUAT
|
POC
|
GENS
|
|
Interactua amb l’espai i
l’entorn
|
Respecta, i
promou actituds
d’acció responsable I sostenible de
l’entorn.
|
Respecta, valora i té
cura del seu entorn.
|
Respecta i té cura del
seu entorn.
|
Se li ha de recordar que
cal respectar i tenir
cura de l’entorn.
|
Tot i que se li recorda,
no té cura ni respecta
el seu entorn.
|
Coopera i treballa en
equip
|
Respectant els altres, les
seves opinions,
col·laborant per portar a
terme els projectes
col·lectius mostrant
empatia cap els altres i
ajudant a resoldre les.
|
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius, encara
que no coincideixen amb els
seus interessos.
|
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius amb la
intervenció de l’adult.
|
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius, només
si coincideixen amb els seus
interessos.
|
Mostra dificultats en el
treball cooperatiu i
només hi
col·labora quan li ve de gust
o quan tothom fa el que ell
diu.
|
Desenvolupa la
capacitat creadora
|
Mostra iniciativa i
imaginació en crear de
forma autònoma.
|
Crea de forma autònoma
tant individualment com de forma
col·lectiva.
|
Crea produccions tot seguint
les pautes donades.
|
Necessita ajuda de l’adult
o dels companys/es per
elaborar produccions.
|
No és capaç d’elaborar
creacions.
|
Fa ús de les eines TIC
|
Utilitza el navegador,
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
i utilitza la càmera
fotogràfica
per a la creació de
documents de forma
autònoma.
|
Utilitza el navegador,
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
i utilitza la càmera
fotogràfica per a la creació de
documents amb
l’orientació de l’adult.
|
Utilitza el navegador i
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC i utilitza la càmera
fotogràfica per la realització de
tasques curriculars.
|
Utilitza el navegador i
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
amb l’ajuda de l’adult i utilitza la
càmera fotogràfica
per la realització
de tasques curriculars.
|
Tot i l’ajut de l’adult no
sap utilitzar el
navegador ni aplica el
programari
bàsic de les eines TIC.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada