Avaluació



Avaluació activitat 1 (Teatre a l’escola)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és una graella d’autoavaluació.

       
Em fixo si...
Força
Una mica
Gens
L’entrevista




He escoltat les instruccions de la mestra




He participat en la preparació de l’entrevista




He participat en la realització de l’entrevista




M’he comportat correctament a casa de l’entrevistat




Preparació representació




He participat en l’estructuració dels continguts




He col·laborat en l’elaboració dels recursos materials de suport




He acceptat la feina que han fet els companys




He après i m’he divertit




Representació




En la posada en escena, he tingut en compte que la gesticulació concordés amb l’explicació




En la posada en escena, m’he dirigit amb la mirada a tot el públic




En la posada en escena, he utilitzat el volum de veu adequat per arribar a tot el públic




En la posada en escena, he utilitzat una entonació de veu dinàmica per no recaure en la monotonia




En la posada en escena, he fet ús d’un ritme adequat per facilitar el seguiment del discurs




En la posada en escena, he procurat una bona pronunciació de les paraules perquè s’entengués bé




He ajudat als meus companys durant la representació




Estic content/a del resultats obtinguts




Representacions dels altres




He prestat atenció a les representacions dels companys




He estat ben assegut/da




He estat en silenci mentre feien les representacions





Per tant, després d’omplir aquesta taula d’autoavaluació,  si hagués de valorar la meva implicació, treball i esforç destinats a les sessions, la nota global que em posaria, seria un __________



Avaluació activitat 2 (L’herbari)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és una taula valorativa. Avalua el mestre o la mestra.



Regular
Necessita millorar
L’herbari és polit? (està ben enganxat, no hi ha ditades, està ben planxat)



Hi ha faltes d’ortografia?



La descripció de les fulles i la dels arbres és correcte?



Hi ha varietat especies?



Les espècies estan ben classificades?



S’ha portat bé quan em fet la sortida al bosc?







Avaluació activitat 3 (Visita guiada al bosc)
L’eina escollida per a avaluar aquesta activitat és una rúbrica. Avalua el mestre o la mestra.


MOLT
FORÇA
ADEQUAT
POC
GENS
Interactua amb l’espai i
l’entorn
Respecta, i
promou actituds
d’acció responsable I sostenible de
l’entorn.
Respecta, valora i té
cura del seu entorn.
Respecta i té cura del
seu entorn.
Se li ha de recordar que
cal respectar i tenir
cura de l’entorn.
Tot i que se li recorda,
no té cura ni respecta
el seu entorn.
Coopera i treballa en
equip
Respectant els altres, les
seves opinions,
col·laborant per portar a
terme els projectes
col·lectius mostrant
empatia cap els altres i
ajudant a resoldre les.
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius, encara
que no coincideixen amb els
seus interessos.
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius amb la
intervenció de l’adult.
Respectant els altres, les
seves opinions, col·laborant
per portar a terme els
projectes col·lectius, només
si coincideixen amb els seus
interessos.

Mostra dificultats en el
treball cooperatiu i
només hi
col·labora quan li ve de gust
o quan tothom fa el que ell
diu.
Desenvolupa la
capacitat creadora
Mostra iniciativa i
imaginació en crear de
forma autònoma.
Crea de forma autònoma
tant individualment com de forma
col·lectiva.
Crea produccions tot seguint
les pautes donades.
Necessita ajuda de l’adult
o dels companys/es per
elaborar produccions.
No és capaç d’elaborar
creacions.
Fa ús de les eines TIC
Utilitza el navegador,
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
i utilitza la càmera
fotogràfica
per a la creació de
documents de forma
autònoma.
Utilitza el navegador,
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
i utilitza la càmera
fotogràfica per a la creació de
documents amb
l’orientació de l’adult.
Utilitza el navegador i
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC i utilitza la càmera
fotogràfica per la realització de
tasques curriculars.
Utilitza el navegador i
aplica el programari
bàsic de les
eines TIC
amb l’ajuda de l’adult i utilitza la
càmera fotogràfica
per la realització
de tasques curriculars.
Tot i l’ajut de l’adult no
sap utilitzar el
navegador ni aplica el
programari
bàsic de les eines TIC.




Avaluació pels altres blogs de la classe
Rúbrica













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada